fredag 1. februar 2013

Finaly

Jeg hadde et lite ønske om å nå -40kg før januar var over. I dag er det 1 februar og jeg har klart det med 41.8kg ;) ENDELIG er det mål jeg kan krysse ut :D

  1. Gått ned 20 kg
  2. Gått ned 30 kg
  3. Gått ned 40 kg
  4. Gått ned 50 kg
Nå er det bare 10kg igjen til jeg har gått ned 50 kg! Om og hvis jeg når de, er det 6.5 kg til som kanksje skal ha. I forhold til høyden og BMI, er idealvekten min ca 65kg. Skal jeg ned til det, må jeg ned 16.5 kg nå. Om jeg vil ned til 65 eller om jeg klarer det, det får tiden vise. Mitt fokus er det å komme dit hvor jeg føler meg komfortabel. Jeg følger ikke BMI slavisk, for det er ingen kalkulator på nett som kan fortelle meg nøyaktig hva jeg burde veie. Likevel, jeg har gått ned 41.8kg, da er jo 10-16kg bare smårusk, men det er i så fall smårusk som kan være hardt å kvitte seg med :) Jeg er fremdeles på god vei, så jeg fortsetter til jeg er fornøyd :D


Vekt start: 123.3kg
Vekt nå: 81.5kg

BMI start: 44.2
BMI nå: 29.2 

Goodbye, 41.8kg!!!!

1 kommentar:

  1. Du er knall flink snuppa... herregud så deilig det må være og være to siffra og snart i mål :D
    Stå på :D

    SvarSlett