lørdag 25. mai 2013

Oppdatering ;)


Bloggen skulle være mitt sted, der jeg kunne få ut alle tankene mine. Siden jeg ble gravid har tankene mine kommet som en bombe, men på grunn av formen min har jeg sjeldent ork til å skru på pcn. Litt frustrerende, for de gangene jeg har hatt mange tanker jeg ikke helt har klart å få kontroll på, har jeg skrevet de ned, og det har alltid hjulpet. Denne gangen får jeg de ikke ut og ned noe sted...


♥ Uke: 19+2

♥ Igjen til termin: 21 uker

♥ Termin: Oktober

♥ Kjønn: Ukjent

♥ Navn: Navn??? Hva er det??

♥ Hjerterytme: Ja, den som hadde visst det ;) Får kanskje høre snart, om jeg er heldig.

♥ Neste kontroll: Jordmor 27mai og lege 3juni

♥ Utstyr: Barnesete og stellebord er under kontroll, men det hadde vi jo fra før :p 

♥ Mangler av utstyr: Skal handle inn når vi nærmer oss litt mer, og kanskje vet hva kjønnet er :) 

♥ Innkjøp: Har noen få plagg.

♥ Vekt: På minus siden enda.

♥ Aktivitet: Kjenner noe hver dag :D Turbo på kveldene.

♥ Mat: Klarer å spise litt mer mat nå, men er ikke mye som frister, eller som jeg får i meg.

♥ Plager: Kvalm, trøtt, dårlig, svimmel, liten matlyst. Svimer av.

♥ Humør: Prøver å glede meg over alt, men er veldig slitsomt med flest dårlige dager.

♥ Utålmodig?: Eneste jeg er utålmodig etter, er at formen skal bedre seg litt.

♥ Strekkmerker?: Ja, fra forrige gang :p

♥ Oppegående?: Er mer og mer avhengig av at mannen gjør mest :( Stakkars, han har jo ikke søkt om å bli slaven min... 

♥ Vann i kroppen / hevelse: Nei

♥ Kynnere: Ja

♥ Plager:  Bekkenløsning er aldri morro. Går jeg et stykke, eller står lenge, løfter eller bærer, forplanter det seg smerter fra hofter og opp i ryggen og ned i beina. Svimer av og svimler alt for mye, til tross for fint blodtrykk... Skummelt.

♥ Sykehusbaggen: Det får iallefall bli slutten av september først, tenker jeg ;)

♥ Fødselen: Kjenner jeg allerede har begynt å grue meg. Mange grunner til det

♥ Hodet ned/ festet?: Niks

♥ Tungt?:Ting blir litt tyngre nå ja..

♥ Mat/drikke kick: Har ikke kick på noe. Skulle egentlig nesten ønske jeg fant noe som var super godt, godt for meg og mini og som jeg kunne spise mye av. meeeeeeeeen, sånn er det ikke. Syns det er veeeeldig godt med LOLLIPOP ;)

♥ Tanker om svangerskapet: Nå om jeg nærmer meg halvveis, håper jeg at ting snart blir bedre. Det er psykisk tøft å fungere så lite som jeg gjør. En ting er jobben min som jeg ikke får gjort, men størst av alt er det forferdelig at jeg ikke fungerer som kone og mamma. Er så mye jeg har lyst til, med både venner og familie, men jeg tør ikke planlegge noenting lenger.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar