onsdag 5. juni 2013

Halvveis :D


♥ Uke: 20+6

♥ Igjen til termin: 19+3

♥ Termin: Oktober

♥ Kjønn: Ukjent

♥ Navn: Dette er virkelig noe vi sliter med. Vi klarer ikke komme på noen som blir favoritter

♥ Hjerterytme: ca 142

♥ Neste kontroll: Legen første uken i juli.

♥ Utstyr: Barnesete og stellebord er under kontroll, men det hadde vi jo fra før :p 

♥ Mangler av utstyr: Skal handle inn når vi nærmer oss litt mer, og kanskje vet hva kjønnet er :) 

♥ Innkjøp: Har noen få plagg, men vi vet jo ikke lenger om det er til rett kjønn.

♥ Vekt: Opp nesten 1 kilo.

♥ Aktivitet: Litt for mye :p Neida, joda, altså... Det er kun stille om jeg går, så det begynner å bli litt slitsomt :( Blir helt øm i magen og jeg blir skikkelig uvell.

♥ Mat: Det beste jeg spiser er enten 1 grov skive med krydderskinke eller 1/2 grovt rundstykke med krydderskinke. Beste varme maten er hjemmelagd italiensk pizza.

♥ Plager: Kvalm, trøtt, dårlig, svimmel, liten matlyst. Svimer av.

♥ Humør: Prøver å tenke positivt, se frem mot det som kommer. Noen dager er bedre enn andre.

♥ Utålmodig?: Eneste jeg er utålmodig etter, er at formen skal bedre seg litt.

♥ Strekkmerker?: Ja, fra forrige gang :p

♥ Oppegående?: Ting er tungt og slitsomt. Får vondt av mye, men gjør så godt jeg kan :)

♥ Vann i kroppen / hevelse: Nei

♥ Kynnere: Ja

♥ Plager:  Bekkenplager, svimmelhet, ømhet i magen.

♥ Sykehusbaggen: Det får iallefall bli slutten av september først, tenker jeg ;)

♥ Fødselen: Kjenner jeg allerede har begynt å grue meg. Mange grunner til det

♥ Hodet ned/ festet?: Niks

♥ Tungt?: Plutselig ble ting veldig tungt :p Det kommer helt sikkert an på hvordan formen min er også :)

♥ Mat/drikke kick: Fremdeles ingen kick, men syns Lollipop, krydderskinke og hjemmelagd italiensk pizza er veeeldig godt.

♥ Tanker om svangerskapet: Er kommet halvveis i dette svangerskapet. Absolutt ingenting er likt som sist gang. Det er litt vanskelig å glede seg skikkelig når man har så mange tøffe dager. Jeg vil jo aller helst glede meg og nyte det, men det er likevel så vanskelig.


3 kommentarer:

  1. Såå fine magebilder :))

    SvarSlett
  2. Taaaakk :) Noen dager føler jeg meg så fin og gravid, mens andre dager føler jeg meg bare som en skikkelig "sjukkas" :p

    SvarSlett
  3. Haha!! Kunne ikke sagt det bedre selv hvordan jeg føler meg til tider...!! Føler det akkurat likedann, og må se et par ekstra ganger i speilet mens jeg samtidig bytter ut ordet "flesk" med "baby" :P hehe

    SvarSlett