søndag 13. januar 2013

Here we go!

Okei! Hold ut, se bort fra en udusjet og fikset June. Dette er altså bilder fra september og Januar. Litt forksjell er det jo ;) Etter å ha prøvd en del klær i det siste, i butikker, har jeg funnet ut at det faktisk ikke er så lett å finne seg nye klær. Magen henger skikkelig nå :( Noe som gjør det vanskelig finne bukser. For enten passer buksen overalt utenom på magen. For den må jeg jo nesten brette ned i buksa :P Skal den passe fint rundt magen, henger rumpa nedpå knærne, ikke akkurat pent det heller :p




Måtte legge til et bilde til... Dette er bilde fra Mai og Januar.


6 kommentarer:

  1. Kanon stor forskjell på deg... du er så flink :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takktakk :) Blir morro å sammenlignde når det har gått et år :D Hihi

      Slett
  2. Å, min kjære søster.
    Du vet jeg alltid har fortalt deg hvor vakker og unik du der, ikke glem det.
    Men, jeg må være ærlig å si at den selvsikkerheten du utstråler nå, gjør deg 10 ganger vakrere <3
    Det er en fryd å se deg slik!

    Jeg elsker deg, Une Mi - kyss fra din Martini <3

    Ps. Jeg er så ufattelig stolt, får ikke sakt det nok!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er helt utrolig, Martini <3 blir helt rørt av deg <3

      Slett
  3. Kjempe flott resultat :-)
    Stå på :-)

    Mvh Silje

    (PS: Veldig tungvint å lese teksttypen du har valgt.. litt dumt når bloggen er så bra ellers :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)

      Hvordan er skriften hos deg? Hos meg er den helt normal. Kan ligne litt på arial

      Slett