tirsdag 22. januar 2013

Litt seint ute

Det er snart på tide med ny vektoppdatering, men jeg har enda ikke kommet med forige ukes :p Dagene flyr, og jeg har så mange andre ting jeg må gjøre. Det var ikke akkurat så mye å skryte av sist uke altså, men ned er ned. Er det ikke det man sier ? :) Det går seint, og det stopper gjerne litt opp. Det er noe jeg bare må regne med og noe jeg bare må bli vandt med. Det er den "harde" realiteten. Jeg vet også at mye av det kan være min feil. Siden jeg har jobbet noen kvelder innimellom, har det ikke alltid vært like lett å planlegge spising. Med jobben jeg har, er det faktisk veldig vanskelig. Iløpet av arbeidsdagen (på kvelden) har jeg bare 20-30 minutter pause, da spiser jeg middagen min. Det er lenge å gå fra ca kl 14 og frem til 19 tiden uten mat. Jeg har ikke vært flink til å ta med mat jeg kan ha liggende i vesken. Nå skal jeg prøve å finne på noe som er mettende og bra for meg, samtidig som det kan ligge i romtemp. en liten stund. Det er ingen på jobben min som vet om operasjonen, men jeg har ikke hatt planer om å få tilrettelagt spising heller :P Jeg skal finne ut av det, en eller annen gang :p

Vekt start: 123.3kg
Vekt nå:     84.3kg

BMI start: 44.22
BMI nå:  30.23

39 kg borte. 1kg igjen til neste delemål er bestått. Ned 40 kg :)

Jeg tok på meg en jakke i dag. Den brukte jeg hele sist vinter og frem til desember i år. Jeg fant et bilde av meg på 17 mai der jeg hadde denne jakken. Tok den på i dag for å se om det var synlig forskjell. Mente å huske den satt tett på kroppen. Den var aldri for stram, men den satt tett inntil meg. Når jeg tok den på nå var den veeeldig løs, men det syns kanskje ikke så godt :p Og, for all del, man må ikke smile på bilder ;)



2 kommentarer:

  1. Wow du er så flink :D
    Du forsvinner jo snart :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha, nå minnet du meg om farmor og farfar :P Det er bare positivt ment altså ;) Farmor synd det er grusomt at jeg skal ned enda flere kg (hun har ikke sett meg siden september, så hun har nok bare et litt forvrengt bilde i hodet) og farfar tuller med at han sikkert snart må ha forstørrelsesglass for å se meg :p

      Slett