torsdag 3. januar 2013

Årets første veiing

Da var vi gått inn i et nytt år. Håper vi slipper mer sykdom nå, sånn at jeg kan få kommet inn i en skikkelig treningsrutine. Er ikke den ene syk, så er det den andre, og det er utrolig slitsomt, når det ikke blir en pause i det hele tatt. Jentungen har muligens en form for matintoleranse, så det har vært mye på engang. Spysyka, omgangsyke, influensa og mageproblemer (muligens pga mat). Hun er sliten, vi er slitne. Krysser alt jeg har for at vi slipper unna for en god stund nå :)

Håper alle andre har storkost seg på nytt år, og fått en god start på det nye året :)

Vekt Juli'12 : 123.3
Vekt nå :   85.6

BMI start : 44.22
BMI nå :  30.69

37.7 kg er borte, det er 20.6 kg igjen til jeg når min idealvekt og jeg har gått ned 64.67% av overvekten :) Ække så gæærnt det ;)


2 kommentarer:

  1. Huff da, håper dere slipper mer sykdom nå :/
    Du er kjempe flink snuppa.. stå på videre :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det håper jeg også! Ganske så lei nå, for å være helt ærlig. Er nesten så jeg håper prøvene hennes slår ut, sånn at vi har noe konkret å gå ut fra (for en fæl tanke!)

      Tuuusen takk :) Satser på at det ikke stopper opp igjen for fort, og at det gir meg en ekstra motivasjon :D

      Slett