onsdag 26. desember 2012

Julens veiing

Det har jo stått stille noen uker, og jeg gikk opp 1-2 kg. For det meste 2 kg opp. Det gikk helt greit, jeg visste at sånne ting kunne skje, men når det fortsetter og fortsetter ble det igrunnen bare kjipt. Derfor sluttet jeg å veie meg. Gikk jeg mer opp ville jeg ikke vite det nå. Jeg har spist de siste dagene! Føler jeg ikke har gjort annet enn å spise. Alt for mye mat, og alt for god mat uansett hvor du snur deg.

Det er kun jul en gang i året, så jeg ville likevel kose meg i julen, så langt jeg kunne og klarte. Siden det er onsdag i dag, er det jo veiedag, så jeg fant ut at jeg skulle sjekke hvordan det sto ann.

Vekt Juli´12 : 123.3
Vekt nå : 87.1

BMI start : 44.22
BMI nå : 31.24

36.2 kg borte, og nå håper jeg det fortsetter denne veien :) Stopper jeg opp er det en ting, men jeg vil helst ikke gå opp igjen :) "Bare" 22.1 kg igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar