torsdag 6. desember 2012

Man skrumper inn

Da det var en måned igjen til operasjonen, fant jeg frem målebåndet. Egentlig skulle jeg nok gjort det med engang, for å se hvordan det har utviklet seg fra start til slutt. Det er jo bare nesten 2 måneder som mangler, og ikke er jeg sikker på om det var så mange cm som forsvant den gangen, men nå skulle jeg ønske jeg hadde de tallene, sånn at jeg virkelig kunne sett det svart på hvitt. Så til dere som noengang skal slanke dere, mål fra dere starter :) 

Jeg tok frem målebåndet igjen i går, for da var det tross alt 3 måneder siden op. Jeg ser at det er hud som begynner å komme. Den er litt skrukkete rett og slett. Kjempe sexy! :)

  1. Gått ned 35.6 kg  
  2. 61.06% av overekten er borte
  3. - 14cm fra lårene
  4. - 18cm fra overarmene
  5. - 24cm fra magen
  6. - 18cm fra bryst
74 cm borte siden august. Det finnes mange flere steder å måle på, men jeg tok bare noen av de. Om en stund har jeg krympet en meter, haha :)

Hvis jeg ser godt i speilet, ser bort fra huden som henger under armene, ser bort fra magen som rynker seg og henger, kan jeg se at ansiktet mitt er blitt mer markert, det er ikke bare et ballong ansikt lenger. Jeg kan se kragebena mine, haha :p Skuldrene mine er blitt smalere og magen min har sunket (?). Tidligere kunne jeg bare kikke ned på magen å se arrene fra operasjonen, nå må jeg bøye med enten ned, eller trykke magen opp. Arrene sitter lavere enn hva de en gang gjorde. Jeg ser at klærne som var stramme før, de er løse nå, litt for løse til at jeg kan bruke de. Jeg kan et par sekunder føle jeg ser slankere ut, men så går det fort over. Litt plagsomt :P Likevel føler jeg at selvtilliten min har kommet seg pittebittelitt. Jeg tør å være meg selv litt mer. Har merket det de to første dagene i ny jobb. Den første dagen var jeg ikke nervøs, jeg følte jeg passet inn der. Noe jeg ikke har følt i tidligere jobber. Jeg var ikke avhengig av at folk måtte snakke først til meg. Når de spurte om ting, svarte jeg ikke kort, bare for å være ferdig med det, men jeg svarte med lengre svar og spurte igjen. Det er leeeeeeeeeeeenge siden jeg var der. Man forandrer seg psykisk og fysisk, det er det ingen tvil om :)

Et av de Skjønne tantebarna mine <3

2 kommentarer:

  1. Så bra resultater :D
    Jeg har vært så dum at jeg målte meg ikke før og har enda ikke målt meg etter :(
    Men men får bare se på vekta jeg da :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg hadde egentlig ikke planer om å måle jeg heller :p Men, plutselig fant jeg ut at jeg skulle gjøre det likevel :p Jeg gjorde det jo en måned før, og ventet til 3 måneder etter før jeg målte igjen, så er ikke akkurat hyppig måling :p

      Se på vekta du, er det som er morro, hehe :)

      Slett