onsdag 12. desember 2012

Jeg har gått OPP

Jada, det stemmer. Jeg har gått opp denne gangen. Jeg tar det absolutt ikke tungt. Sånt kan skje, tenker jeg. Det er da helt normalt at man kan stoppe opp, eller i værste fall legge på seg, for så å gå ned igjen. Det er ikke så mye opp, men altså, opp er opp, hehe. Jeg tror det har litt med alt som har skjedd den siste uken. Siden jeg har jobbet en del, og alle vaktene mine har vært dagvakter, har det blitt flere måltider til dagen, og fryktelig mye knekkebrød. Det er liksom så enkelt å ta med seg, så da har det blitt sånn. Gjort er gjort. Pytt, pytt :p Satser på at denne uken blir bedre. Hvis ikke, så blir det ikke det :)

Vekt Juli-12 : 123.3
Vekt nå :        88

BMI start : 44.22
BMI nå :    31.56

Det er bare 300 gram opp :p haha, det var ikke så mye som jeg først trodde. Men, rett skal være rett. Ærlighet varer lengst :)

Da er jeg tilbake på å ha gått ned 35.3 kg :) 23 igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar