onsdag 5. desember 2012

3 måneder

Jeg som liksom baaaare skulle veie meg på mandagene, veell, det skjedde ikke lenge :)
Litt automatikk i onsdagsveiingen :) For i dag er det akkurat 3 måneder siden operasjonen. Tenk.. Er faktisk 3 måneder siden, det har gått så fort. Noe man har ventet så lenge på, er plutselig over så fort :)

I morgen skulle jeg egentlig vært på 3 måneders kontroll, men hedigvis byttet jeg, og det var før jeg visste at jeg skulle begynne å jobbe denne uken :) Deilig å vite at jeg ikke skal betale masse penger i hotell og mat. Timen jeg har fått nå er sent på dagen, så da kan jeg reise frem og tilbake samme dag.

Vekt juli12 : 123.3
Vet nå : 87.7

BMI start : 44.22
BMI nå : 31.45

Minus 35.6 kg :) Minus 24.3 siden operasjonsdagen. Tenkt, 24 kg på 3 måneder :) Det er heller ikke gæærnt asså :D For ikke å glemme!!! 61.01% av overvekten er borte!!! :D :D


2 kommentarer:

  1. Wow! 1 kilo på 2 dager!

    Stolt lillesøster <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant. Er helt utrolig :) måtte sjekke at vekta faktisk stemte :p litt morro også :-)

      Slett