mandag 3. desember 2012

Welcome to the 80's

Jo, takk for det. Det er meg en stor ære. Takk til alle som har hjulpet meg på denne lange veien :)

Igrunnen ganske så deilig å gå på vekta i dag, endelig har 80 tallet begynt å vise seg. HURRA for det. Er helt utrolig, og jeg klarer ikke helt å forstå det.

I dag måtte jeg kjøpe meg ny vinterjakke... Jeg har en jeg kjøpte i fjor, men den er så stor at vinden blåser inn i jakka og jeg fryser meg halvt i hjel. Den andre jakka, en vinterkåpe, var slett ikke varm, så jeg frøys halvt i hjel i den også. Når man har to jakker man fryser halvt ihjel i, ender man jo opp å fryse ihjel...

Fant en fin jakke, men de hadde bare xl og m igjen. Xl ble jo for stort, og jeg tenkte at m ble for lite, men jeg ville prøve den for å se hvor langt unna jeg var. Til min store glede passet den, så den skulle få bli med meg hjem. Prisen var 600, men da jeg betalte , betalte jeg under 500 kr. Dobbel glede :D

Siden jeg fryser som en tulling for tiden, måtte jeg finne meg superundertøy også, og fant et sett til under 80 kr. Syns ikke det var så galt. Også var det lilla, haha. Håper virkelig at jeg ikke skal fryse så fremover nå :)

Vekt start : 123.3
Vekt nå : 88.7

BMI start : 44.22
BMI nå : 31.81

34.6 kg borte og "bare" 23.7 kg igjen :)

2 kommentarer:

  1. Så deilig.. gratulerer med nytt titall på vekta :D
    Du er knall flink :D
    Jeg kjemper enda med å komme meg ned til 110 og 100 kg :( Men EN dag så kommer jeg forhåpentligvis etter :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-) :-) selv om jeg ikke føler det skjer så mye, er det deilig å se at det faktisk gjør det :)
      Du kommer dit, det er det ingen tvil om. Du er kjempe god!!

      Slett