onsdag 28. november 2012

7 kg til

Det tikker seg nedover. Sakte men sikkert. For å nå delemål 3, som er å ha gått ned 40 kg, mangler jeg nå "bare" 7 kg. Det er jo ikke så alt for mye, men jeg regner ikke med at jeg har klart målet før jul. Satser på at jeg har nådd det ganske så fort etter nyttår:) Helst i løpet av januar, hihi :) Til sammen har jeg 25 kg som skal bort, før jeg havner i normalvektig-kategorien. Det er faktisk mindre enn det jeg allerede har gått ned. Helt rart å tenke på. Har jo et håp om at jeg skal ha nådd målet mitt i løpet av neste år, men jeg vil ikke håpe for mye.

Ukens vekt er vektresultatet fra mandag. Jeg har egentlig veiedag på onsdager, men jeg er med på slankekrigen, og der er veiedagene mandagene. Jeg blir helt tullete av å skal veie meg så ofte. Så denne ukens vektnedgang har jeg gått ned på 5 dager. Ække så gæærnt asså :) Har et lite indre håp om at jeg skal lære meg å ikke veie meg så ofte. Det er tross alt egentlig ingen grunn til å veie seg hver uke... Men, om man vil høre på fornuften... det er en helt annen sak :)

Jeg skulle egentlig vært på 3 måneders kontroll 6 desember, men jeg følte ikke jeg kunne ta meg råd til hotell så nærme jul. I dag ringte jeg derfor å avbestilte den, så nå har jeg fått time 20 desember. Da blir det å reise frem og tilbake samme dag, for jeg har klart å få meg en time ut på dagen. Blir en lang og stressende dag, men heller det enn å måtte overnatte på hotell nå. Jeg skulle jo egentlig reist om en uke, men hedigvis hadde jeg ikke somlet meg til å bestille flyturen :) Hurra for min distre væremåte til tider :)

Vekt start Juli´12 : 123.3
Vekt nå :                90.2

BMI start : 44.22
BMI nå :    32.35

33.1 minus i kilo og 11.87 minus på BMI :) 

2 kommentarer:

  1. Du er kjempe flink :D
    Blir nok godt å få overstått 3 mnd kontrollen tenker jeg :)

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk :D
    Ja, det skal bli litt godt. Etter kontrollen skal jeg heldigvis ikke bort igjen før i september :) Hurra, hurra :p

    SvarSlett