onsdag 7. november 2012

Jeg smiler :D



Det å gå på vekten i dag, var i grunnen bare flott :) Det har vært en god uke! Jeg har fremdeles problemer med å få i meg alle måltidene!! At det skal være så vanskelig!!! Jeg glemmer til og med å sette på alarm til spisingen, jeg må virkelig skjerpe meg. Det er absolutt ikke bra i lengden. Jeg merker jeg er sliten, men jeg tror også jeg har litt B12 mangel, så jeg MÅ komme meg til legen for å ta en blodprøve. Jeg har planer om det hele tiden, men jeg har ikke orket å reise dit enda. FY meg!!

Jeg studerte meg selv litt i speilet her om dagen... Jeg kikket og kikket, og til slutt syntes jeg at jeg kunne se litt forskjell. Jeg var kanskje blitt litt slankere i ansiktet og over skuldrene... Så, da tok jeg et nytt bilde også satte jeg det sammen med et fra pappas bursdag, da var vekta ca 115/114. Da så jeg absolutt forskjell! Jeg har fremdeles en lang vei å gå, men nå ser jeg det endelig litt. Jeg ser meg selv hver dag, så det er kanskje ikke så rart jeg ikke ser det samme som de rundt meg. De sier de ser det så godt på meg, men da har jeg lurt på hvor i alle dager de har sett det henne.

Jeg kjenner jeg blir litt stolt når jeg ser disse på bildene. Jeg kjenner jeg er stolt av hva jeg har klart. Stolt over at jeg klarte kravet til operasjonen, at jeg tok den og stolt over det jeg har fått til etterpå. For ja!! Man kan være stolt av seg selv, selv om man har fått hjelp på veien. Jeg ER stolt! Det skal alle andre være også, over hva de får til! Jeg går nå med hodet hevet, for ingen skal fortelle meg at jeg er svak!

Vekten min går nedover og jeg er fornøyd med ukens tap på 2.4 kg. Er så deilig å se det går den rette veien, uke etter uke :)

Vekt juli´12 : 123.3
Vekt nå:          94.2

BMI start: 44.22
BMI nå :  33.78

29.1 kg GONE!!!! Bare noen gram til nå, så er 30 kg borte for evig og alltid. Det er fantastisk!


2 kommentarer:

  1. Vises god forskjell ja.. du er kjempe flink snuppa :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Gleder meg til det vises enda mer :D

    SvarSlett