fredag 2. november 2012

Litt forandring

Jeg lå på sofan i går å så på tv, mannen satt på macen, plutselig ble en samtale sånn:

Han: Vil du klippe bob?
Meg: Ja... Har lurt litt på om jeg skal det...
Han: Seriøst? Vil du??
Meg: Ja, var det så galt da?
Han: Neinei, men hvis du vil så kan du få gratis klipp i morgen!
Meg: HÆ?? Gratis? 
Han: Dama til en jeg jobber med trenger modell til bob, men det er kun imorgen.
Meg: Ja, hør med han når og hvor da.
Han: I morgen mellom 12 og 20. Er bare å komme. 

Så, i dag rett over 12 satt jeg meg i frisørstolen, det ble hårvask og serverig av kaffe og sjokolade, samt en drøss av blader. Rett før kl 15 gikk jeg ut derfra med den nye sveisen min. Skummelt og rart!! Jeg har hatt langt hår i flere år, så det å skulle klippe det så kort var litt skummelt. Jeg sov dårlig i natt pga dette, hehe. Håret mitt trengte en klipp, og jeg har vurdert frem og tilbake om hvor og hva jeg skal klippe, men jeg har ikke fått fingeren ut. Når det da står ei som klipper meg helt gratis kan man liksom ikke si nei :)

Det er veldig uvant, men jeg venner meg vel til det etterhvert :) 


En grei mulighet for å vise dere en liten bilde collage :) Grunnet til at den blå kjolen går igjen, er rett og slett fordi mamma har krevd å få bilde i den kjolen hver måned ;)
 

Bilde 1: 23 august.
Bilde 2: 30 september.
Bilde 3 og 4: 2 november.




3 kommentarer: