lørdag 10. november 2012

Syk, syk, syk

Dagene blir så utrolig lange, for ikke å glemme kjedelige, når man er syk! Alt blir et ork. Bare det å dusje er jo en treningsøkt i seg selv. Uff, jeg hater virkelig å være syk. Kjente det kom snikende litt ekstra i går kveld. Jeg disket opp med hjemmelagde fløtegratinerte poteter, ovnsbakt biff, grønnsaker og rødvinsaus... Det smakte utrolig lite, så jeg ble igrunnen litt skuffet :p Hadde det vært en grandis i ovnen, hadde jeg ikke brydd meg, men når det er skikkelig god mat, da bryr jeg meg :p

Tror jammen jeg hadde min første "dumping" i går. Litt usikker, for jeg hadde tross alt vært småkvalm hele dagen, ikke klart å spise så mye og følte meg ganske elendig, men etter jeg hadde spist litt ostepop tror jeg at jeg døde litt. Det gikk en god stund, men så ble jeg bare kvalmere og kvalmere. Ja, det kom i retur, så det blir ikke ostepop på meg igjen, egentlig er jeg ikke så glad i det som jeg var før heller, så er jo ingen grunn til å fortsette å spise det :p

I dag var det mannen min sin tur å lage middag. Jentungen på 3 ville ha pizza å se fotballkamp på tv, så da ble det jo det da. Han lagde hjemmelagd pepperoni pizza og så satte han på en fotballkamp. Flinke mannen min :) Har alltid syns han har vært dugans på kjøkkenet, men etter denne ordningen vår, så utforsker han bare mer og mer, og da blir han jo flinkere og flinkere også :)

I kveld blir det derfor levende lys i stua, et par lamper får stå på, film på tv, teppe på i sofan og vaniljekesam med blåbær, jordbær og litt revet sjokolade. Er man syk, så er man syk.

God bedring til meg selv og god helg til alle andre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar