onsdag 14. november 2012

En dårlig uke

Denne uken har vært dårlig på flere områder. Jeg har vært (er fremdeles) syk, så trening og mat har ikke gått hånd i hånd. Ikke har jeg fått i meg noe særlig mat og drikke har heller ikke vært det beste. Null trening, noe som river godt i samvittigheten min. Jeg håper jeg kommer meg over denne dumme influensagreiene så jeg kan komme tilbake der jeg skal være! Vekten har ikke flyttet så mye på seg, men for at den skal det trengs mat og trening, så de sier seg jo selv at denne uken ville bli heller dårlig.

I går prøvde jeg meg på en liten treningsøkt med Jillian M. 30 day shred. Fy faen, det ærre værste! De andre gangen har ikke vært så ille, hehe. Kjente godt at formen min var rævva. Får gi meg selv litt mer tid, også gi alt jeg eier og har. Kan ikke sitte å se at vekten stopper opp , neinei, det er ikke det som er planen min :)

Men, noen gram her og noen gram der, er mer enn ingenting, så jeg skal være glad for det uansett. Satser på at det er litt mer å rope hurra for neste gang :) Jeg klarte ikke komme meg over 30 kilo denne gangen, men satser på at jeg har passert de ved neste veiing.

Vekt start i Juli´12 : 123.3
Vekt nå :                   93.5

BMI start : 44.22
BMI nå: 33.53

Minus 29.8kg. 200 gram til, så er delmål 2 nådd :)

< 18.5         Undervektig
20-24.9       Normalvektig
25-29.9       Overvektig
>30             Fedme
35-39.9      Fedme, klasse II
>40             Fedme, klasse III



For en liten stund tilbake tok lillemor bilder av meg. Jeg fant ørtentusen bilder av meg, henne og alt fra putene i sofan og maten hennes :p





2 kommentarer:

  1. Wow er snart under 90kg du.. heldiggris..
    Du er knall flink :D

    SvarSlett
  2. Jaaaaaaa, gleder meg til den er under altså :D Skal bli så godt å se at jeg har gått fra over 120 til 89 :p Hihi. Går tregere og tregere, men håper jeg er der til jul :D

    Er ikke bare jeg som er flink, du er knall flink :D

    SvarSlett