onsdag 21. november 2012

Det går nedover ;)


Enda en veie dag står for tur. Denne uken bedre en forrige :) Man får forhåpninger til vektnedgang, man håper og tror man har gått ned så og så mye, det gjelder jo alle som slanker seg på en eller annen måte. Har man tatt slankeoperasjon så har man iallefall forhåpninger. Dessverre er det sånn at man går ned litt her, litt der, plutselig mye også nesten ingenting. Man møter stadig på platåer, der man finner seg selv på samme vekt man hadde for en uke siden, kanskje til og med to og tre uker siden. Det er litt kjipt å se, men sånn er det jo bare. Det gjelder alle, uansett slankemetode. Likevel vet jeg at jeg går ned, om jeg går ned kjapt hele veien, eller om det er bedre uker en andre, så vil jeg omsider havne mot mitt mål. Det er de 3 første månedene man går ned mest, men man stopper jo ikke opp når måned 4 kommer. Man må kanskje bare ha litt bedre tålmodighet. 

Denne uken er jeg rimelig fornøyd. Sist uke var jo ikke sånn kjempe bra, så jeg håpet det skulle bli bedre denne gangen. DET ble det. Jeg vet jeg går ned hver uke (inntil videre iallefall), men hvor mye er alltid det store spm.

Vekt start Juli.12 : 123.3
Vekt nå :                 91.5

BMI start: 44.22
BMI nå :  32.81

Minus 31.8 kg. Denne uken gikk jeg ned 2 kilo, noe jeg skal være fornøyd med :) Delmål 2 er nådd :D
  1. Gått ned 20 kg
  2. Gått ned 30 kg
  3. Gått ned 40 kg
  4. Gått ned 50 kg 

2 kommentarer:

  1. Noen ganger blir jeg bare så målløs at jeg ikke får frem noen ord.

    Men, altså, om 1,6 kilo er du på 80 tallet!

    Når man trodde man ikke kunne bli mer stolt, så kliner du til med er kjempe nummer.

    Du er et strålende forbilde, ikke bare for meg, men mange andre som sliter med vekt!

    Martini hjerte Une Mi <3

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅÅH, Martini min <3 Du har en egen evne til å røre meg <3 Savner deg så alt for masse <3

    UneMi hjerte hjerte hjerte Martini <3

    SvarSlett