fredag 25. januar 2013

Nye mål er nådd

Jeg satt opp noen mål, for min egen del, sånn at jeg hadde noe å jobbe mot, se frem mot, og noen av de har jeg klart å krysse av :)


  1. Gått ned 20 kg
  2. Gått ned 30 kg
  3. Gått ned 40 kg  Nå mangler jeg bare 300 gram :)
  4. Gått ned 50 kg    
  1. Veie under 100 kg
  2. Ha en BMI under 40
  3. Ha en BMI under 30
  4. Ha en BMI under 25
  1. Få bedre selvtillit
  2. Føle meg bedre
  3. Bli den June jeg føler meg som innerst inne
  4. Finne MIN stil
  5. Få meg ny jobb  Fikk meg ny jobb i november. Fantastisk arb.plass
  6. Jobbe som frivillig
  7. Bli ferdig utdannet
  8. Kjøpe fine klær, i mer normale størrelser
  9. Kunne pynte meg, og selv føle jeg ser bra ut
  10. Få flere barn
  11. Tørre å bli tatt bilde av  Ikke favoritten min, men jeg gjemmer meg ikke bort like fort ;)
________________________________________________

Denne uken var litt bede en sist, men det går ikke reser fort altså :)

Vekt start: 123.3 kg
Vekt nå: 83.6 kg

BMI start: 44.22
BMI nå: 29.98

Istede for kategori Fedme, klasse 3, er vi nå i kategori Overvektig :) Har til nå gått ned 39.7 kg, har ca 18 kg igjen til idealvekt og 68.27% av overvekten er borte :) Javel, så går det litt senere, men det går den rette veien uansett :D

I kveld skal jeg på julebord/nyttårsbor med flere vektopererte i Rogaland. Har aldri møtt noen der før, men kjenner Linn Katrine så godt man kan kjenne noen uten å ha treft hverandre før :) Jeg kan med hånden på hjerte si jeg gleder meg syyykt til endelig å treffe henne! 

Snart skal jeg sette igang å lage lefser med spekeskinke i. Alle skal ha med en rett til julebordet, og dette er hva jeg kommer med :) Det blir ikke lenge jeg får vært der, for jeg skal på jobb imorgen, og bussen etter kl 12 går ikke før i 02-tiden. Blir litt seint det gitt :p Får kose meg så godt jeg kan før jeg skal hjem :)

Håper alle får en fantastisk helg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar