fredag 26. april 2013

Ny oppdatering og magebilde :)


♥ Uke: 16+2

♥ Igjen til termin: 26 uker

♥ Kjønn: Hemmelig

♥ Navn: Hemmelig

♥ Hjerterytme: 

♥ Neste kontroll: Ultralyd 6 mai og legen 8(?) mai

♥ Utstyr: Har noe

♥ Mangler av utstyr: Mangler nok mye :p 

♥ Innkjøp: 1 tynn strikket «dress», 3 bodyer, 1 pysj og 1 lue.

♥ Vekt: På minus siden enda.

♥ Aktivitet: Kjenner noe hver dag :D

♥ Mat: Ja... Hva kan jeg si... Ingenting frister. Har blitt rista loffskive med banan eller brunost de fleste gangene....

♥ Plager: Kvalm, trøtt, dårlig, svimmel, liten matlyst. Er ikke direkte plage, men det plager meg, at jeg har litt småblødninger av og til.

♥ Humør: Vært veldig opp og ned i det siste. Mye vondter og dårlig form.

♥ Utålmodig?: Eneste jeg er utålmodig etter, er at formen skal bedre seg litt.

♥ Strekkmerker?: Ja, fra forrige gang :p

♥ Oppegående?: Ting er ikke så lett lenger. Gjør vondt å løfte og bære lillemor og jeg blir fort ødelagt i bekkenet.

♥ Vann i kroppen / hevelse: Nei

♥ Kynnere: Ja

♥ Plager:  Bekkenløsning er aldri morro. Går jeg et stykke, eller står lenge, løfter eller bærer, forplanter det seg smerter fra hofter og opp i ryggen og ned i beina.

♥ Sykehusbaggen: Nei, den er så langt ifra pakket som den kan få blitt :p

♥ Fødselen: Kjenner jeg allerede har begynt å grue meg. Mange grunner til det

♥ Hodet ned/ festet?: Niks

♥ Tungt?: Litt.

♥ Mat/drikke kick: Jeg TROR jeg har lyst på mye, men det smaker ikke godt likevel :p 

♥ Tanker om svangerskapet: Alt annet en lett, men jeg må jo bare holde humøret oppe og tenke positivt :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar