tirsdag 2. april 2013

Statusoppdatering + magebilde


♥ Uke: 12+2

♥ Igjen til termin: 30 uker

♥ Kjønn:

♥ Navn: Hemmelig

♥ Hjerterytme: 

♥ Neste kontroll: 5 April

♥ Utstyr: Har noe

♥ Mangler av utstyr: Mangler nok mye :p 

♥ Innkjøp: Har kjøpt en nusselig hvit strikket «dress». Den var bare så søt, så måtte bare ha den ;)

♥ Vekt: 0

♥ Aktivitet: Vi vet at det beveger seg, men eneste jeg kjenner er kynnere :p

♥ Mat: Sprett banan yoghurt med litt cheerios i, er det jeg VET jeg klarer å spise.

♥ Plager: Kvalm, trøtt, dårlig, svimmel, ingen matlyst

♥ Humør: Tror det er bra ;)

♥ Utålmodig?: Eneste jeg er utålmodig etter, er at formen skal bedre seg litt.

♥ Strekkmerker?: Ja, fra forrige gang :p

♥ Oppegående?: Så godt det lar seg gjøre.

♥ Vann i kroppen / hevelse: Nei

♥ Kynnere: Ja

♥ Plager: Lurer på om det er bekkenløsning på gang. Noe jeg har tenkt siden uke 7 eller noe...

♥ Sykehusbaggen: Nei, den er så langt ifra pakket som den kan få blitt :p

♥ Fødselen: Håper den blir motsatt av sist

♥ Hodet ned/ festet?:

♥ Tungt?: Eneste som er tungt er kvalmen

♥ Mat/drikke kick: Appelsinjuice!!!! 

♥ Tanker om svangerskapet: Jeg takler dårlig at magen vokser. Jeg føler meg så utrolig feit og ekkel. Absolutt ikke en morro tanke og følelse. At magen vokser skal jo være koselig...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar