onsdag 17. april 2013

Ro i sjela :D

I dag var det oppfølgingstime på sykehuset. Mannen min var med, og hurra for det! Vi fikk nemlig ultralyd! Vi trodde vi kansje fikk det, men regnet ikke med det 100%, så gleden var stor da vi fikk høre hun ville ta en sjekk :D På grunn av operasjonen skal jeg jo ha ekstra ultralyd, men jeg visste ikke nøyaktig når den skulle finne sted :)

Ultralyden varte i en hel eveighet, var helt øm på magen da hun var ferdig. Jeg skal ikke klage, for det var helt fantastisk å se den aktive lille minien. Hun drev med hjerteundersøkelser ganske lenge, men vi fikk se mye baby forde :) H*n var så aktiv at det nesten var vanskelig å få tatt et skikkelig bilde, hehe. Armer og bein gikk i alle retninger, og kroppen lå ikke akkurat stille den heller. Helt sprøtt å se noe så aktivt uten å kjenne så mye av det. Jeg kjenner noe av og til, men det kan jo ikke måle seg med aktiviteten vi så i dag.

Vi fikk også beskjed om at svangerskapet mest sansynlig ville bli uten noen særlig komplikasjoner. Det er jo en stor fare for det, når man blir gravid så fort etter en operasjon, men så langt har det heldigvis bare vært denne kvalmen, og det skal vi da takle :)

Etterpå ble vi med svigermor på sparkjøp, og gjett om vi kom ut med noen få ting :P 3 bodyer, 1 Lue og en pysj. Nå vet vi jo hva vi får, og da ble det vanskelig å ikke kjøpe noe som helst.

Er litt i lykkerus i dag. Er så godt å vite at blødningene jeg har hatt har vært helt uskyldige, og at mini har det strålende i magen. Nå skal jeg sette meg ned med den store navneboka. Trenger et navn eller to til på lista :D


3 kommentarer:

  1. Så koselig bilde <3
    Ble nyskjerrig på hvilket skjønn det er nå jeg :p
    Godt å høre at alt sannsynligvis vil gå greit <3

    SvarSlett
  2. Kjønn kan du få vite, men her blir det hemmelig litt til, hihi. Er såååå godt å høre at alt mest sannsynlig går bra.
    Er bekymringer fra før av i et sv.skap, men nå blir det litt flere :p Heldigvis vet vi at alt er supert til nå, også skal vi jo på oul 6 mai, så satser på like gode tilbakemeldinger da :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Går nok kjempe bra på oul også skal du se :D

      Slett