tirsdag 16. april 2013

Oppdatering + magebilde


♥ Uke: 14+2

♥ Igjen til termin: 28 uker

♥ Kjønn:

♥ Navn: Hemmelig

♥ Hjerterytme: 

♥ Neste kontroll: 17 april

♥ Utstyr: Har noe

♥ Mangler av utstyr: Mangler nok mye :p 

♥ Innkjøp: Har kjøpt en nusselig hvit strikket «dress». Den var bare så søt, så måtte bare ha den ;)

♥ Vekt: På minus siden enda.

♥ Aktivitet: Tror jeg har kjent noe rart et par ganger :)

♥ Mat: Ostesmørbrød, enten med salami eller skinke.

♥ Plager: Kvalm, trøtt, dårlig, svimmel, liten matlyst. Er ikke direkte plage, men det plager meg, at jeg har litt småblødninger av og til.

♥ Humør: Så godt det kan være, tror jeg. Er mye sliten, og det påvirker en jo litt.

♥ Utålmodig?: Eneste jeg er utålmodig etter, er at formen skal bedre seg litt.

♥ Strekkmerker?: Ja, fra forrige gang :p

♥ Oppegående?: Så godt det lar seg gjøre.

♥ Vann i kroppen / hevelse: Nei

♥ Kynnere: Ja

♥ Plager:  Bekkenløsning er aldri morro. Går jeg et stykke, eller står lenge, forplanter det seg smerter fra hofter og opp i ryggen og ned i beina.

♥ Sykehusbaggen: Nei, den er så langt ifra pakket som den kan få blitt :p

♥ Fødselen: Håper den blir motsatt av sist

♥ Hodet ned/ festet?:

♥ Tungt?: Ikke tungt enda :)

♥ Mat/drikke kick: Jeg TROR jeg har lyst på mye, men det smaker ikke godt likevel :p 

♥ Tanker om svangerskapet: Magen vokser fremdeles. Bare den uken jeg var på ferie, har magen vokst såpass at mannen kommenterte det. Jeg takler det litt bedre nå, enn for noen uker siden, men jeg syns det er veldig skummelt enda. 


Bilde tatt i farta :p Klær, sko og kofferter okkuperer gangen :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar