mandag 3. september 2012

20 timer

Om 20 timer er jeg på Voss, gitt... Plutselig følte jeg at hele prosessen har gått veldig fort. Noe den igrunnen har også. Det er jo ikke gått ett år engang siden jeg søkte... første gangen... Fristien min for vurderingen var jo ikke før 29 oktober 2012. Har jo fremdeles tid på meg, hehe. Da jeg søkte tenkte jeg at jeg var heldig hvis jeg hadde blitt operert før jul. Da tenkte jeg også på at det ville bli en litt trist jul. For meg er det ikke pakkene som er viktig, det er julemiddagen med familien. I år skal vi være hjemme alene. Vi vil starte vår egen tradisjon. Vi er litt "lei" av å reise frem og tilbake over alt, hver eneste jul. I år lager vi jul selv, noe jeg gleder meg til. Jeg er jo operert i god tid før, så jeg kan jo faktisk spise LITT julemiddag. Hadde ikke vært det samme med ribbesuppe liksom, hehe.

Jeg holder på å slenge over noen episoder av The Listener, sånnat jeg har noe å se på mens jeg venter på toget imorgen. Jeg gidder ikke vandre rundt over alt med koffert på slep, så da setter jeg meg å venter på toget, ser noen episoder og leser litt i boka mi.

Snart er kofferten ferdig pakket og klar. De siste tingene får jeg legge oppi i morgen. Er jo ikke akkurat så mye som skal være med til sykehuset, men litt blir det jo.

Jeg håper jeg får sove i natt. Er kjempe trøtt og jeg har kjempe vondt i hodet, så får håpe en god natt søvn løser alle problemer :)

2 kommentarer:

  1. Dette blir spennende :D
    Du får ha god tur og masse lykke til :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjenner sommerfuglene i magen nå ! Opp i morgen tidlig, trene en times tid, også bærer det avgårde til Bergen. Juhu. Like før jeg flakser av sted med alle de sommerfuglene jeg har.

      Tuusen takk, snuppa. Snart er det din tur også:D

      Slett