tirsdag 4. september 2012

Juhu

Nå sitter jeg i tvstua, ser på cover me. Med 3 kanaler (nrk, nrk og tv2) er det ikke så alt for mye å velge mellom.

Kl 18 ankom jeg sykehuset. Sommerfuglene herjet i magen, jeg fant frem til slutt, ble vist til rommet mitt for så å vente på pleieren. Fikk veid meg, hadde gått ned 9kg sånn som jeg trodde, så nå kan nervøsiteten min for den delen legges bort:)

Jeg opereres imorgen kl 8. Jeg er førstemann og ikke andremann som jeg ble fortalt på telefonen. Helt greit, altså.
Gjør ingenting å være først for å bli ferdig med det. Om under 12 timer fjerner de 90% av magesekken min.

Helt rart å tenke på at nå er det like før mitt nye liv starter. Jeg grue meg ikke, jeg gleder meg!

Om litt får jeg ta med en dusj å legge meg i senga for å se litt mer the listener. Håper jeg får sove noe inatt:-)

1 kommentar:

  1. Tenk nå er du snart ferdig (om du ikke er det allerede da)
    Så spennende... Gleder meg til å høre fra deg om hvordan det gikk... :)
    Gruer meg ihjel jeg til det er min tur om 20 dager :/

    SvarSlett