torsdag 27. september 2012

Farmen Spa&Velvære



Vi kom til Porsgrunn i går kveld, og mamma hentet oss på togstasjonen :-) Etter 6 timer på tog, var det godt å komme seg ut. De første timene går alltid veldig fort, men de siste går fryktelig seint. Da begynner jentungen å kjede seg. Hun har da sett på film, hun har lekt og gjort alt hun vil. Hun rakk å få servert og spist litt mat før hun sa det var lalletid. Hun hadde helt rett, det var jo tross alt flere timer siden leggetiden. Hun sovnet kjapt!

Dagen idag ble tilbragt på Herkules. Fikk handlet dåpsgave, resten av tilbehøret til klærne og litt smått offiser på søstrene grene. Vi satt en god stund på en kafé, der søstra mi og jeg delte en baguette... Kremt... Jeg tok kvarte og jeg spiste bare halve av den kvarte :-p

Halv fem kom pappa å hentet oss hos mamma. Vi har nå ankommet Farmen Spa&Velvære! Ja, for meg så er det rett og slett det. Småbruket ligger helt for seg selv, nedi en "dump", med hester, hinder og katt. Det beste, det er havet som er rett på utsiden. Det er så stille i rolig her. Man hører during av store båter en gang av og til. Vannet som skvulper inn mot land. Gresshoppene i gresset, hester som tusler rundt.. Nei, dette er terapi for sjela.

Jeg slapper så godt av her, at halve kunne vært nok :) Pappa skal på jobb imorgen, stemora mi sine planer vet jeg ikke noe om enda, så vi får se om vi ikke tar oss en liten tur rundt om kring her. Kan jo ta oss en tur ned til sjøen for å kaste steiner, hehe. Det må være en av de tingene jentungen syns er kjempe gøy.

Nå skal vi slappe av resten av kvelden. Vi skal se åndenes mak. I dag er det fra rett borti her, så det blir litt ekstra spennende :)


Litt av utsikten vi har om kveldene. Rett over vannet her, befinner Rafnes seg. De lyser opp hele siden, og det er veldig fint å se på. Mye finere enn hva det er på bilder i alle fall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar