onsdag 26. september 2012

På vei til østlandet

Ja, vi sitter nå på toget. Min nevø døpes til søndag, så vi har tatt oss en miniferie hjemover. Turen tar rett over 6 timer, så vi har pakket med oss mat og drikke. Jeg kjøpte med meg noen wasa ferdigsmurte knekkebrød, så satser på at de er gode nok :)

Jentungen har satt seg godt til rette med filmen grusomme meg på iPad.. Boller og sjokolademelk er også et must for den jenta:-)

Det var også veiedag idag.

Start vekt: 123,3

Vekt nå: 102,7

Det betyr 20,6 kg i minus. Første delemål er nådd :-) Neste mål er selvfølgelig 20 til. De tar nok litt lengre tid, men det er helt greit :-)

2 kommentarer:

  1. Du er snart under 100kg snuppa.. det må være deilig :D
    Ei stund til jeg er der, men det kommer etter hvert det også ;)

    SvarSlett
  2. Ja, helgener meg som bare det til vekten kun viser to tall:-) bare det i seg selv er jo stort :-)

    SvarSlett