torsdag 13. september 2012

Gjem badevekten!

Herregud, jeg tror jeg blir gal!!! Badevekten jeg hadde begynte jo å tulle en liten stund før jeg ble operert, og da jeg kom hjem virket den ikke i det hele tatt. Jeg kom hjm på lørdag og på mandags kveld reiste mannen min å kjøpte ny badevekt. Jeg bare veier meg!!! Den har stått i stua, for det er så trangt på badet, og vi vil ikke at den skal få fuktskader sånn som forrige badevekten gjorde. Latskap et vel grunnen til at den ikke har fått noe nytt hjem. Hver gang jeg går på vekta, veier jeg mindre. Det er jo litt gøy å se, så derfor har det endt opp med at jeg veier meg konstant!

Nå får det vøre nok, jeg kan jo ikke bli hu dama som bor på badevekta :) Nå har jeg gjemt den i garderobeskapet i gangen. Der skal den forbli til jeg får kontroll på avhengigheten min:)



Fra google

2 kommentarer:

  1. Hehe jeg veier meg 2 dager i uka og er fast bestemt på at oftere enn det skal det ikke bli :p
    Håper jeg klarer å holde det etter operasjonen også :p

    SvarSlett
  2. Det er bare å være streng med seg selv fra starten! Haha.

    "Hvem er din bestevenn, June?"

    "Ehhh, Badevekt!!! "

    :)

    SvarSlett