mandag 13. august 2012

Hater det

Fremdeles syk, det går bare en vei, nedover... Ingen matlyst, ingenting smaker, ingen trening, jeg STRESSER!!! Jeg føler disse siste ukene nå er veldig avgjørende. Jeg vil ikke sitte her om noen uker å få beskjed om utsatt operasjon, bare pga den dumme vekta. Er ikke så mye anderledes jeg kan gjøre heller... Jeg skal fortsette med pulveret til det ikke er mer igjen. Kjøpte 3 sjokoladebarer som jeg har delt i to. Har spist halve om gangen, noe som har funket veldig greit. Jeg spiser rimelig seint fra før av, og disse barene er det en del tyggemotstand i. Jeg kunne sikkert klart å få i meg enda mere på en gang, så jeg blir jo ikke akkurat stappmett, men det skal jeg jo heller ikke bli.

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg savner treningen. Har hatt treningsfri i 4 dager, og jeg føler meg nesten litt skylding. Bare pga den dumme influensaen. Planen har vært å trene hver dag, men hver dag sa formen min at jeg burde holde senga. Jeg ville trene idag også, men fremdeles har jeg så vidt energi til å reise meg opp, så det blir utsatt enda litt til. Har lyst på en vidunderkur! Den følelsen jeg får når jeg kommer hjem, utslitt, svett og trøtt, er bare fantastisk. Jeg kjenner jeg har gjort noe som er godt for kroppen. Gleder meg til operasjonen er ferdig, så jeg kan få brukt hele treningsenteret. Man kan virkelig bli avhengig av trening... Når jeg trener får jeg mindre trang for å spise ting som ikke er bra. Kanskje en liten del av hjernen min faktisk skjønner at treningen er bortkastet hvis jeg skal spise mat eller godteri etterpå, hehe. Ganske så greit igrunnen:)



Sååå deeeeeeeilig... Ehh... Den er helt grei, men det er ikke akkurat kjempe godt. Den er sinnsyk tykk, så jeg sitter å småtygger på shaken, hehe. Nå er jeg jo syk, så den smaker jo ingenting likevel. 
Den skal egentlig blandes ut med lettmelk eller skummet melk. Jeg har blandet den mest ut med vann. Man smaker jo en liten forskjell, men det blir mindre kalorier i en sånn shake ute melk, så jeg får tvinge i det i meg hvis det blir grusomt med tid og stunder :)

Nei, nå har jeg brukt lang nok tid på å skrive. Får legge meg helt ned i sofan å tulle ullteppet mitt rundt meg. Natta ;)

4 kommentarer:

  1. Har jo starta på shaker i dag jeg også... jeg har kjøpt inn mest av de som bare skal ha vann i... har vel 2 esker av de som skal ha melk tror jeg...
    Valgte skumma melk da , siden det er mindre Kcal i den enn i lettmelk ;)
    Du får ha masse god bedring... klem :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, håper jeg kan bli frisk nå.

    Du starta på allévo du, ja. Var jo de jeg så på tilbud dagen etter jeg kjøpte noka:p Siden man kan erstatte melk med vann på noka, så gadd jeg ikke stresse med det :)

    Hvordan syns du dagen så langt ha vært da?

    SvarSlett
  3. Har vært konstant sulten.. men det går seg vel til etterhvert tenker jeg.. :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff da:( Hvis man er konstant sulten er det jo ikke morro. Det tar sikkert bare litt tid til å venne seg til det :)

      Slett