onsdag 1. august 2012

Du kjenner du lever

Når hele kroppen har vondt! Men, så deilig likevel ;)

Var igjen på trening idag, sammen med svigerinnen min. Jeg føler absolutt ikke jeg passer inn der. De som alt trener der, de er i god form og alt det der. Så kommer -store- meg liksom. Haha, sånn kan det gå.

Den halvannen timen går altså så fort!!! Jeg syns liksom den er over, før den starter, men fortvil ikke! Jeg kjenner det i kroppen. Flere av apparatene var helt forferdelige å bruke idag, rett og slett fordi jeg var så støl i armene etter søndagens treningsøkt. Det føles ut som om noen har banka den ene armen min, så det var litt ekstra tungt og smertefullt. Jeg lurer på hvor mange kalorier jeg egentlig forbrenner på 1,5time... Jeg har jo lagt mellom 700-1000 kalorier på skogsturene mine, men nå har jeg ikke en anelse og jeg merker jeg blir veldig usikker. Har blitt litt opphengt i kalorier kan man si. Nei, neste uke bestiller jeg meg en "kaloriklokke" :)

Er spent på hvordan kroppen føles imorgen. Da er den vel enda mere sår, hehe. Idag var det faktisk så ille at jeg mistet den lille tekopp tallerknen min, med et lite knekkebrød på, rett i gulvet. Jeg klarte faktisk ikke holde det. Man skal lide litt under prosessen må man da forstå.

Imorgen skal jeg opp på treningsenteret igjen. Da skal jeg få signert innmeldingspapirer, også får jeg nøkkelkortet mitt. Juhu. Da trenger jeg ikke være avhengig av de andre for å reise å trene. Håper at jeg skal kunne være så flink, at jeg får reist å trent de dagene jeg leverer i barnehagen. Målet i første omgang er å være med å trene 3 dager i uken. Nå får jeg jo mitt eget kort, så da kan jeg trene på egenhånd, å håper jeg skal få sneket inn en økt eller to til i uken. Håper bare den treningen jeg faktisk gjør har litt effekt. Jeg svetter jo som en gris, så det burde den!!

Nei, nå er jeg lei av å vente på mannen min som skal komme hjem, så nå legger jeg meg, drømmer søtt og håper at kroppen ikke er så aller værst imorgen tidlig.

God natt :)

3 kommentarer:

  1. Du er super flink :D
    Hvor trener du hen?
    Jeg skal også sette igang med en eller annen form for trening om ikke for lenge.. har lasta ned en bra trenings app på tlf også. Den registrerer all trening.. veldig greit :)

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk, snuppa :) Jeg trener på Sport 4 you. De finnes på klepp og hommersåk. Et billigere treningsalternativ. På hommersåk har de flere aktiviteter (på klepp har de kun egentrening), sånn som spinning, yoga, pilates, styrke i sal etc. De er derfor litt dyrere, men fremdeles billigere enn de andre kjente kjedene.

    Jeg har brukt runkeeper på iphonen til all trening, men den funker liksom ikke så godt på de tingene jeg gjør nå, så da må jeg finne noe annet som kan telle for meg :p Spennende å se på fredag, om vekten har flyttet på seg.

    SvarSlett
  3. Prøv Endomondo app`en :)
    Satser på at vekta har flytta seg nedover i morgen:)

    SvarSlett