onsdag 22. august 2012

Pitteliten forandring

På informasjonsmøtet på Voss fikk vi beskjed om at de ville ringe oss 2 uker før operasjonen. Da skulle de høre hvordan vektnedgangen gikk og sånn. Idag ringte de meg. Det ble ikke nevnt noe som helst om vekt og samtalen var utrolig kort.

Jeg skulle opereres 4 september, men den dagen er det ingen lege som kan operere meg. Jeg ble derfor flyttet til 5 september og må nå møte på sykehuset kl 9 om morgenen. Jeg må ringe de tilbake i morgen tidlig å spør pent om jeg kan få komme på tirsdagskveld. Blir litt vanskelig å reise fra stavanger til voss før ni om morgenen altså.

Jeg trodde selvfølgelig de ville høre om hvordan kuren hadde gått. Om jeg hadde klart det jeg skulle og hvordan det lå an, men altså... Ingenting ble spurt om. Jeg begynte da å lure på om denne personen som ringte meg ikke hadde noe med dette å gjøre, men det er jo litt rart, siden de faktisk skulle ringe meg to uker før. Jaja. Er vell sånn det er. I morgen må jeg i alle fall ringe å høre om jeg kan sove der, så jeg slipper å gamle på buss til Bergen sentrum så tidlig om morgenen. Den positive siden: Jeg får en ekstra dag med hard trening :D Jeg gleder meg til å komme hjem å få trent skikkelig. 10 dager uten ordentlig trening er kanskje ikke så lurt så nærme operasjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar