fredag 10. august 2012

På vei inn i uke 7

Da var ferdagen her, vekta sto klar, jeg var ikke klar, men det måtte jo gjøres :p Syns badevekta ler av meg hver gang jeg slår den på... Den er ganske stygg skjønner dere! Tror den hadde fått et illebefinnende idag... Vekta hadde nemlig gått ned! Hurra for det, liksom:)

Vekt start:123.3
BMI start: 44.22


Vekt nå: 116.5
BMI nå: 41.78

- 6,8 kilo

Men, så fant jeg igjen boka jeg skreiv ned vekt i, helt i starten. Jeg har jo regnet feil.. Før jeg reiste til Voss veide jeg meg. På voss viste vekta 121. Da jeg startet knekkebrødkuren var vekt 121. Sååååå, jeg har fremdeles 3 kilo igjen, ikke bare 1kg som jeg tenkte til morgenen idag. Jaja, sånn kan det gå. Jeg har jo fremdeles litt tid på meg.

Startet med pulver idag. Blandet den sånn som det sto på pakken, den smaker jo litt rart, men hva skal man forvente. Den var ikke så ille, så jeg skal klare å få den ned :)

Mitt navn er June, og jeg har ofte uflaks! Idag var ejg på apoteket for å kjøpe bedøvelseskrem til snuppa. Der lyser allevo pulver og supper mot meg. TA 3 BETAL FOR 2! Jadddaaa..... Jeg kjøpte jo to pakker med NOKA igår, til over 200 pr stk. Allevo kostet mye mindre! Typisk meg!!! Litt sent å gjøre noe med det nå, men kjipt, det var det. Kjøpte heller noen allevo sjokoladebarer, som også var 3 for to. Fikk brukt litt av tilbdet, liksom :p

Formen er dårligere idag, enn det den var igår. Trening blir det uansett. Jeg tok meg fridag igår, for å komme meg, men siden det ikke skjedde, så får jeg ta å gjøre mitt beste likevel. Skal trene med svigerinnen min, så jeg blir ikke helt alene heller :) Det hjelper litt av og til. Når jeg har trent alene, har jeg faktisk vært helt alene på treningssenteret. Sist jeg trene alene var det en der da jeg kom, men han gikk med engang:p Sier litt om hvor lite senter det er, hehe.

2 kommentarer:

  1. Hehe tror jeg ville trivdes best med å tene om det ikke var noen andre ukjente der.. hihi
    Jeg er så blyg :p
    Du får ha masse god bedring :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, snuppa :)

    Det er sjeldent fler en 3-4 andre der samtidig:p Også holder jo jeg meg på det ene rommet så og si hele tiden. Der er det ingen andre. Med mindre noen vil ha oppvarming først. Noe jeg har funnet ut er veldig sjeldent, hehe :p

    SvarSlett