torsdag 16. august 2012

Uke 7

Imorgen er den 7 uken over. Jeg veiet meg idag siden det blir full fres i hele morgen. Til tross for at jeg ikke har trent, har det heldigvis skjedd noe:) Er fremdeles syk, og jeg liker det ikke! Vekten går så seint fra før, jeg stresser med å klare kravet før de ringer fra Voss, og jeg følte treingen hjalp meg i riktig retning, med tanke på vekt og kneet. Kneet mitt har vært skikkelig vondt hele uken jeg ikke har trent. Jeg tror treningen har hjulpet med å holde kneet i god nok form. Så fort jeg har kommet hjem fra ferie, håper jeg at ejg er blitt frisk som en fisk, og kan derfor hive meg på full trening igjen! Da blir det hver dag, sånn som tidligere.

Dette var også første uken min på pulverkur. eg har IKKE gått 100% på pulver, men jeg har byttet ut 1-2 måltider med det. Følte det ble litt lettere å få i seg flere måltider da. Siden jeg har vært så dårlig, har ikke matlysten vært her, og jeg har hatt problemer med å få i meg den mengden jeg burde. Spiser man for lite går man heller ikke ned... En ond sirkel dette her. Pulveret har gått greit. Det er ikke så alt for ille å drikke det med melk, men med vann, smaker det.... utvannet sjokolade... Ikke sånn kjempe godt akkurat. Har shaken i frysa i 10-20 minutter. Da blir den faktisk enda litt lettere å drikke.

Pulveret blir pakket med i kofferten, sammen med treningsklær. Ingen tid til avslapning selv om man skal på ferie :)


Vekt start:123.3
BMI start: 44.22


Vekt nå: 115,4
BMI nå: 41.38 

- 7.9 kg.

Jeg har straks gått ned 8 kilo! Det er jo det som er kravet. Meeeeen, som jeg har sagt tidligere: Jeg gikk jo ut ifra vekten jeg hadde før jeg reiste til Voss. Jeg har derfor fremdeles 2 kilo til som må av. Og helst mer enn det, bare for å være på den sikre siden. Jeg er ikke sikker på forskjellen fra Voss sin og min vekt, siden jeg glemte å veie meg den dagen jeg kom hjem. Krysser fingrene enda litt til :)

4 kommentarer:

  1. Tror nok at du får operasjonen uansett nå når du har nådd 8 kg øyeblikk... men stå på , desto mer du går ned desto bedre er det jo ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nja... Jeg er litt usikker på den skjønner du. Noen sykehus har blitt strengere på kravene de setter. Jeg fikk også forklart med teskje, at det holdt ikke med 7 komma ett eller annet. Det skulle være det kravet de satte, ellers ble det utsettelse. Så jeg at jeg manglet noe til jeg er i kontakt med de, måtte jeg si ifra, sånn at de ga meg noen uker ekstra. De skal igrunnen ringe meg 2 uker før, det vil si nå til uken. HERREGUD, det er så alt for kort tid til :P Jeg bare MÅ klare de siste 2. Helst 3 til, men det er så kort tid igjen, så tør ikke håpe for mye.

      Slett
  2. Svar
    1. :D Takk, snuppa! Er godt å ha noen som tror på en :D

      Slett