fredag 3. august 2012

Uke 5

Ja, da var uke 5 straks over, og jeg beveger meg fryktelig fort inn i uke 6. Kjenner panikken sprer seg litt nå. Kroppen min vil virkelig ikke la meg gå ned... Jeg har sluttet med gåturene mine, men jeg har jo startet på Sport 4 you. Startet på søndagen som var, så når denne uken er over, har jeg trent 4 ganger og hver gang 1,5 time. Jeg gir alt jeg har, så jeg må bare håpe jeg gjør det rett. Jeg må også håpe jeg ikke bygger muskler, men kun går ned i vekt.

Har tenkt at jeg kanskje skal prøve å trene på morgenene, når jeg har levert snuppa i barnehagen, men hovedsaklig på mølla, elipsemaskin og sykler. Svigerinna mi er ferdig med permisjonen sin nå, men hun håper hun skal få trent 3 ganger i uken, og da har jeg tenkt å hive meg på for kardio og styrketrening.

Jeg satser på at dette går greit, så når jeg få lønn igjen er det innkjøp av en eller annen form for pulver. Aner bare ikke hva som er best, så får sjekke litt ut. Her må noe drastisk skje, skal jeg klare å nå målet mitt før Voss ringer meg.

Vekt start :123,3
BMI start: 44.22

Vekt uke5: 117,7
BMI: 42.21

- 5,6kg

Er 4-5 kilo til mulig?




3 kommentarer:

  1. Dette klarer du :)
    Men husk at muskler også veier , så om du trener muskler så vises det nok ikke like mye på vekta..
    Du er kjempe flink å trene og jeg har troen på deg :D

    SvarSlett
  2. Tuuuusen takk :D

    Oh yes. Muskler veier, og jeg vil jo ikke legge på meg :p Men, jeg må trene litt styrke også, hvis ikke blir jeg gal. Det er styrketrening sm er min favoritt, men det må på en måte bli mindre av det og mer av kardio :) 6 dager med kardio og 3 av de med styrke burde gå bra... håper jeg :p

    SvarSlett
  3. Du får bare følge med på vekta da , så ser du vel hva som lønner seg :p Du er super flink ihvertfall :D

    SvarSlett