onsdag 24. oktober 2012

7 uker etter

Nærmer seg 2 måneder siden operasjonen. Det har jammen gått fort!! Skjønner ikke hvor tiden blir av for tiden, hehe. Jeg merker jeg er sliten for tiden... Tror jeg sier ja til for mange ting. Når det blir mye å gjøre glemmer jeg fort å få i meg mat. Det er jo et stort fokus på mat enda. Man skal ha i seg nok gjennom hele dagen og man skal få i seg mat som er god for deg. Jeg tror jeg må starte igjen med påminnelser på telefonen. I starten hadde jeg det, for da var jeg verken sulten eller hadde lyst på noe. Skal jeg avgårde må jeg pakke med meg noe mat, just in case... Ikke satse på at jeg er hjemme igjen til neste måltid. Jeg er fremdeles ikke helt trygg på alt etter operasjonen, så jeg får ta i bruk de små midlene jeg kan, sånn at jeg får til det jeg skal :)

Jeg skal hive på meg treningsklær nå. Blir en økt nå før jeg skal avgårde på onsdagens faste avtale :) Jeg er allerede utslitt, men må man, så må man :)

Vekt start i Juli : 123.3
Vekt nå : 97.5

BMI start : 44.22
BMI nå : 34.97

25.8 kilo borte :)

Jeg kvalifiserer faktisk ikke lenger til en slankeoperasjon :D Hurra, hurra :)



6 kommentarer:

  1. Er jo helt utrolig resultater du har hatt.. :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal si meg fornøyd med dette :) Jeg hadde heldigvis klart å lavære å få meg forhåpninger, ifh til hvordan og hvor fort vekta skulle gå ned. Jeg er veldig fornøyd med det som har forsvunnet til nå :) Det gir den ekstra motivasjonen jeg trenger til tunge treningsdager :D

      Slett