lørdag 27. oktober 2012

Mine mål

Jeg er glad i livet jeg har nå, jeg har en fantastisk mann, datter og familie, jeg har mye godt i livet mitt, likevel er det ting jeg savner. Jeg har flere mål i livet mitt, noen i nærheten og noen lenger vekk. Jeg har mål som kommer av operasjonen og mål som kommer fra livet jeg en dag vil ha. Skulle man vært helt uten mål i verden, tror jeg man hadde fått et litt kjedelig liv. Det å ikke strebe etter noe her i livet, er ikke noe jeg kunne tenkt meg. Det å ha noe å jobbe mot, se frem til og som man klarer å oppnå, er fantastisk. Det gir deg en god følelse, mestrinsfølelse og man føler seg bra, at man får til ting her i livet.
Dette er noen av mine mål. De som er streket over er gjennomført.

Delmål:
  1. Gått ned 20 kg
  2. Gått ned 30 kg
  3. Gått ned 40 kg
  4. Gått ned 50 kg    
  1. Veie under 100 kg
  2. Ha en BMI under 40
  3. Ha en BMI under 30
  4. Ha en BMI under 25

Små mål:

  1. Få bedre selvtillit
  2. Føle meg bedre
  3. Bli den June jeg føler meg som innerst inne
  4. Finne MIN stil
  5. Få meg ny jobb
  6. Jobbe som frivillig
  7. Bli ferdig utdannet
  8. Kjøpe fine klær, i mer normale størrelser
  9. Kunne pynte meg, og selv føle jeg ser bra ut
  10. Få flere barn
  11. Tørre å bli tatt bilde av

Jeg har mange flere drømmer som jeg håper å nå, men dette er noen av de jeg har. Jeg har som sagt et godt liv, men jeg vet jeg kan få det enda bedre med meg selv. 









7 kommentarer:

  1. Min fine søster <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha, ikke sant. Vakreste bildet i verden ;)

      Slett
  2. Du er så flink.. og du er ei kjempe søt jente.. :)

    SvarSlett
  3. jeg er så stolt av deg, min vakre søster! <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Mali´min <3 <3 LOVE YOU BIG TIME <3

    SvarSlett