onsdag 17. oktober 2012

Mål 2: Check !

Det var jo ikke akkurat en hemmelghet, men mål 2 er unnagjort :) Jeg har flere delmål, og noen bonusmål, sånn for å ha noe å jobbe frem mot, samtidig som jeg oppnår små ting underveis.

  1. Delmål 1 : Minus 20 kg 
  2. Delmål 2 : Minus 20 kg
  3. Delmål 3 : Minus 10 kg


  1. Bonusmål : Under 100 kg
  2. Bonusmål : BMI under 40
  3. Bonusmål : BMI under 30
  4. Bonusmål : Normal BMI

De 20 første kiloene forsvant ganske så greit, iallefall med tanke på at 10 av de forsvant før operasjonen. De neste 20 vil nok ta lengre tid, og de siste 10+ tar nok enda litt lengre tid. Om jeg kommer helt ned til min idealvekt er jo ikke sikkert... Kanskje jeg stopper opp før det, og at det stabilisierer seg før jeg kommer dit. Etterhvert som tiden går, må jeg jobbe mer og mer for å gå ned, men det skal da være sånn :p Man må jo jobbe litt for forandringene :) Kommer jeg til et punkt der både kroppen min og jeg trives, ja hvorfor skal jeg da fortsette ? Hele poenget mitt her, er jo faktisk å trives med meg selv, samtidig som kroppen min får det bedre. Men igjen, det er en goood stund til vekten ville vist 65, så dette får ligge på is til det er relevant igjen :) I mellomtiden fortsetter jeg som tidligere :)

I dag er det treningsfri dag. Det trengs :p Er støl etter styrketreningen både mandag og tirsdag, så blir godt å slappe av litt i dag. Helt avslapning blir det ikke, for det blir en sykkeltur idag, men det blir ikke lange stunde. Alt er jo bedre enn ingenting. I dag har mannen min bursdag, så jeg får heller bruke energien min på å gjøre dagen fin for han :) Jeg elsker bursdager :D Nå må jeg bare finne på hva i alle dager jeg skal servere til middag. I kjøleskapet ligger det litt biff, så kan fort bli noe snadder ut av det. Skal hente jentungen liiiitt tidligere idag, sånn at vi kan hjem å bake en kake, for senere idag kommer det nemmelig litt overrskelsesbesøk, hihi :)

Men før dette, så er det tid for litt frivillighetsarbeid. Burde kanskje ha ryddet og vasket litt før det... Hmm, ja, da er det vel egentlig bare å sette i gang... Opp med seg! Meeeen, aller først, dagens vektstatus :D

Vekt start i juli:  123.3
Vekt nå:     98.3

25 kg borte, og jeg er under 100!!! 

BMI start : 44.22
BMI nå :   35.25

Så fantastisk deilig! Det er så godt å se at jeg er kommet på den siden jeg vil være, og det er så godt å se at jeg når mål jeg har satt meg :)


4 kommentarer: