lørdag 13. oktober 2012

Barnefri

I går kveld spurte svigerfar om de kunne låne lillemor. Det sier vi jo ikke nei til :) Vi er så heldige som har besteforeldre som spør om de kan ha barnebarna på besøk. Her er det ikke vi som må spør hver gang, og det tror jeg er noe vi skal være veldig glad for. Den lille jenta vår kan slv finne ut at det er på tide å sove hos besteforeldre, så da ringer hun å avtaler tid. Lillemor får kvalitetstid med besteforeldre og de med henne. Det må da være vinn vinn :)

Siden de ville ha henne, ble vi plutselig alene. Helt merkelig hvor tomt det er når hun reiser... Det er virkelig noe som mangler, og både mannen og jeg syns vi til tider kan høre henne :p Ja, det er noe rart med oss.

Vi ble bedt med ut, på besøk, men vi valgte å være hjemme. Det er lenge siden vi hadde en alenekveld, mannen drakk i går, og var ikke helt med på å drikke i dag, og jeg føler meg ikke helt komfortabel med å drikke enda, hehe. Det fristet ikke da å reise ut, for å sitte å se på resten bare blir fullere og fullere. Vi får ha det til gode. Derfor ble det kosekveld på oss. Hjemmelagde gratinerte poteter, grønnsaker, rødvinsaus og biff. MMMMMmmmm. Godt ja! Dette ble faktisk det første middagsmåltidet jeg klarte å spise litt av alt. En saftig biff og godt tilbehør er aldri feil. Ikke helt feil med snacks heller ;) Vi så to episoder av 666 Park Avenue, og filmen Prometheus. Klokka er straks 23, og vi har sett to episoder av en serie og en film (på to timer) uten abvrytelser. Det er vel en av godene med barnevakt :) Er godt jeg ikke får i meg så mye godteri, med tanke på at det snart er veiedag :)

Selv om det er deilig å ha en alenekveld, skal det jammen bli godt å få snuppa hjem. Jeg savner henne skikkelig, og jeg har en trang til å kose litt, men hun er jo ikke her. Får håpe det er litt fint vær i morgen, så vi kanksje kan komme oss litt ut. Har jo vært ruskete i flere dager.



God jenta mi  <3

5 kommentarer:

  1. Så deilig!
    Jeg er også så heldig å ha besteforeldre som spør om å låne barn :-)

    Kan tenke dere kos dere masse, og jeg gleder meg til veiedag :-)

    luvja <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi er veldig heldig, Martini <3 Det er noe vi skal sette stor pris på :D
      Vi koste oss masse, masse, masse, og jeg gleder meg også til veie dag, hihi :)

      Slett
  2. Så heldig dere er som har slike snille besteforeldre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er helt sikkert at vi er :) Hadde vært trist om de ikke ville hatt tid med barnebarna sin :(

      Slett