onsdag 3. oktober 2012

Der stoppet det opp

Jeg har igrunnen ventet litt på det. Er fryktelig normalt at man stopper litt opp, men så fortsetter det igjen. Nå var det min tur. Jeg er redd for at det kan også ha litt med at jeg faktisk ikke har fått i meg nok mat. Noen av dagene har vært hektiske, og ting har ikke gått helt etter planen. De dagene har jeg ikke fått i meg all maten jeg skulle. Jeg satser på at dette blir en bedre uke, samtidig som jeg satser på at treningen kommer igang skikkelig. Uansett hvor lite jeg har gått ned denne uken, jeg jeg likevel fornøyd med vektnedgangen etter operasjonen. IDAG ER DET 4 UKER SIDEN!! Helt rart å tenke på.  Jeg har faktisk operert, jeg har faktisk forandret hele livet mitt. I LOVE IT! Jeg har absolutt ikke tenkt å bli deppa eller noe sånt, bare fordi vekten har stoppet opp litt. Jeg har fått en utrolig sjanse, et fantastisk verktøy til å gå ned, men jeg må jo jobbe for det. Det har ike blitt mye jobing for det. Det tok litt tid før jeg klarte å bevege meg på treningssenteret, og før jeg rakk å gå mer etter første gangen hadde vi reist til østlandet. Idag er det trening igjen, med svigerinna mi. Håper jeg kommer inn i en god treningsrytme ganske så kjapt. Om jeg kommer til å fortsette med å trene hver dag, det vet jeg ikke. Før gikk jeg bare hjemme, men nå har jeg meldt meg som frivillig, så da har jeg en del flere ting å henge fingrene i :)

Veeeeelll, så var det oppdatering på vekt :)

Vekt start: 123.3 kg
Vekt nå: 102.3 kg

BMI start : 44.22
BMI nå : 36.69

Minus 21 kg.

Med  -10.7kg på 4 uker, skal jeg si meg fornøyd. Jeg syns faktisk det er en del, jeg. Jeg har jo et håp om at det ikke skal gå så alt for fort, men "fort nok". Går det alt for fort, blir så mye av huden hengende. Da vil jeg heller bruke litt lengre tid, sånn at huden får sjans til å trekke seg sammen. Det vil selvfølgelig bli hud til overs, men det blir mindre hvis den får mulighet til å trekke seg raskere sammen.



Uansett hvor fort eller seint det måtte gå, valget mitt har vært det rette! 

2 kommentarer:

  1. Du har gått ned MASSE , så du skal bare være fornøyd...
    Godt du tar ett platå så bra da..hehe.. tror ikke jeg kommer til å takle mine platå like bra.. selv om jeg vet at de kommer til meg også og at det er normalt :p
    Kjempe fin jente er du, kjempe glad for at jeg får følge deg :D

    SvarSlett
  2. Tuuusen tkk, snuppa <3

    Ja, jeg er virkelig fornøyd med nedgangen. Jeg brukte to måneder på ti kilo, og bare 1 på de neste ti, så at det går fortere, det er det ingen tvil om. Hehe.

    Jeg har brukt nok av tiden min på å deppe over vektproblemer, jeg var veldig klar over at det kunne komme et platå nå, så det kom ikke som noe sjokk. Men, om resten blir like godt tatt imot, det kan jeg ikke love :p Selv om det stopper litt opp på, så vil jeg jo fremdeles gå ned etterhvert. Jeg la meg ikke under kniven, kun for 10 kilo, hoho :p

    SvarSlett