onsdag 10. oktober 2012

Forandring og veiedag

Jeg har i lengre tid hatt mørkt hår. Jeg har variert mye, men mørkt har liksom alltid gått igjen, alt fra svart til mørke blond, eller veeeeldig lyse brun. Siden jeg har hatt så mørkt hår, har det ikke bare vært å farge det lyst, det er ikke akkurat det letteste. Ikke har jeg lyst å bleike hele håret heller :p Men, igår tok jeg mot til meg, hehe. Jeg stripet hele håret lyst! Ble det lyst?? JA!!!! Kanskje litt for lyst, hehe. Man blir jo aldri fornøyd, hehe. Jeg blir sikkert vandt med det til slutt, men akkurat nå syns jeg det ble for lyst. Det skulle ikke bli så mye som det ble, men det var utenfor min kontroll :) Forandring fryder jo, så da får jeg satse på at jeg fryder meg over det om litt :)

Idag gikk jeg på vekta, og ble glad for at jeg ikke fremdeles står stille. Jeg vet det dukker opp platåer her og der, og at det løsner etter hvert, men jeg vil ikke ha for mange av de, hehe. Det er jo ikke det som er kult liksom :p

Vekt start : 123.3
Vekt nå : 100.5

Ukens nedgang - 1.8kg

BMI start : 44.22
BMI nå : 36.04

Total nedgang : 22.8 kg.

Det er veldig morro å se forandringen skrevet ned, bare litt synd jeg fremdeles ikke ser det... Det kommer vel etter hvert det også, så jeg får bare ha tålmodighet :)

Nå er det bare å hive seg på syklen. Lillemor skal i barnehagen, dog litt sent i dag, men noen dager nyter vi morgenen med frokost hjemme :)

4 kommentarer:

  1. Godt å se at du går nedover.. snart under 100 du nå :D Jeg har stått på stedet hvil i 3 dager :/
    Men du? jeg ble litt skuffa når det ikke var bilde av deg med stripene dine :p

    SvarSlett
  2. Ja, jeg syns "under 100" bruker litt for lng tid, hehe. Snart er jeg der, og det i seg selv skal bli deilig å vite :) Jeg ville ikke har fokusert så på de dagene, snuppa :) Jeg har flere ganger opplevd at det ikke har skjedd noe på noen dager. Jeg måtte slutte å veie meg hver dag, ble helt tullete av det. Når jeg veier meg nå, så ser jeg at ting skjer. Noen ganger mer enn andre. Stoppet jo nesten helt opp for litt siden, men så løsna det igjen. Jeg skjønner det er kjipt, men jeg tror ikke du trenger å bekymre deg :) Du har jo gått over på most mat også, så nå får du jo i deg en helt annen mat enn hva de gjorde tidligere :)

    Skuffet jeg deg, nei og nei, det kan jeg absolutt ikke ha noe av ;) Da må jeg jo få ordet et bilde :)

    SvarSlett
  3. Hehe fint du la ut bilder :D
    Bilder liker vi vet du :D
    Ja får håpe det fortsetter å gå ned igjen hos meg nå snart, gjenstår å se på mandag ;)

    SvarSlett
  4. Hehe, ja det er jo egentlig litt mer morro med bilder :)

    Det skal godt gjøres å ikke gå ned, hehe :) Det går så bra så, er nok bare forandringen i kosten som gjør det :)

    SvarSlett