onsdag 31. oktober 2012

8 uker !

Tenk, nå er det allerede 8 uker siden sleeve operasjonen min. Skjønner ikke at det allerede er 2 måneder siden. Syns det går så fort, men det er jo veldig morro også. Klærne passer jo ikke lenger. Alle buksene mine er alt for store, så jeg har levd litt i joggebukser. Heldig som jeg er, har min søster sendt meg litt klær. To bukser og en topp. En bukse i str 40 og en i 38. Tenkte og håpet at 40 skulle passe, noe den absolutt gjore, men tenkte også at den i 38 måtte vente litt. Likevel ville jeg prøve den, for å se hvor lenge jeg skulle vente med den, but guess what!!?? DEN SATT SOM ET SKUDD! Nå har jeg to nye bukser som jeg slipper å feste med gaffateip :p Fantastisk deilig. De buksene jeg hadde før op var i str 50-54. Problemet med de buksene er at rompa er så gedigen... Min rumpe er liksom ikke så stor... Så selv om buksene kunne passe en plass, var rumpa et telt ifh til resten. Ikke så kult, og man føler seg ikke akkurat pen med slike klær. Nå må jeg på litt genser jakt, for det trengst det også litt av, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe så mye enda. I januar kan jeg heller dra på januar-salg-shopping :D Da er det over 3 måneder siden operasjonen, og vekten stabiliserer seg litt mer. Da vil jeg ikke gå like fort ned. Skal bli fantastisk deilig å gå i butikkene å handle klær! I normale størrelser. Gud av meg, hihi. 

I dag er det jo ny veie dag, og jeg kan si jeg er veldig fornøyd med nedgangen. Har absolutt ingenting å klage på. Det at jeg er sliten og blir fort svimmel er jo pga for lite mat. Jeg klarer fremdeles ikke spise de mengdene jeg burde, men jeg henger meg ikke for mye opp i det. Det tar tid å venne seg til sånne ting, så jeg får det vel til med tid og stunder :)

Vekt start i Juli´12: 123.3
Vekt nå : 96.6

BMI start : 44.22
BMI nå : 34.68

26.7 kilo borte for evig og alltid. Jeg syns det er helt merkelig å kunne skrive at jeg veier "bare" 96.7 kg. Jeg syns det er ganske utrolig. Utrolig, men sant :D

Jeg ser det ikke så godt selv, men tror jeg ser det litt i ansiktet nå. Når jeg ser på bilder ser jeg heller ingen stor forskjell... Dette bilde er tatt 17.mai.2012


Dette er tatt 12 september. 1 uke etter operasjon


Disse er tatt i dag, 8 uker etter. 


Det skiller faktisk 27 kg fra det første bilde til det siste. Jeg merker magen henger mer, og huden under armene.. Ikke kjempe kult, men heller det enn nesten 30 kg for mye på kroppen :D Herregud, så glad jeg er for valget mitt!

2 kommentarer:

  1. Oiiiii!!!!

    Så utrolig artig å se!
    Stor forskjell fra sist jeg så deg, som er 1mnd side.!
    Før var det jeg som arvet klær av deg, nå er det omvendt ;-)

    - stolt søster! <3

    SvarSlett
  2. Du kan tenke deg hvor stort det er for meg, at jeg kan arve klær fra deg. Syns det er helt utrolig :D

    UneMi <3 Martini

    SvarSlett