onsdag 18. juli 2012

Friskt mot

Dagen har startet brått halv ni, da jentungen tisset i senga. I vår seng... Hun kom inn i natt, og jeg våkner av at hun sier: Trenger ny truse, og jeg ble varm av tiss. Deeeeeeilig! Men jøss, en eller annen ang måtte vel et sånt uhell være ute. Så frokosten ble inntatt kl 9 og lunsj kl 13. Har passet på en ekstra unge idag, så vi har vært ute fra 11 til 13. Har fått brent noen kalorier kan man si!

Så langt idag har maten gått kjempe bra, hadde meg en pepsi max da vi var ute, og en sjokolade kjeks. :-O Noen ganger glemmer jeg meg helt ut, men kom heldigvis fort nok på det igjen :p

Så langt idag, ser matplanen sånn ut:



Skal ut til mannens besteforeldre etterpå, middag blir det når vi kommer hjem, så skal strengt tatt ikke trenge noe mat der ute, men tar med meg knekkebrød for sikkerhetskyld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar