tirsdag 17. juli 2012

Uke 2

Ja, det var denne uka da. Skreiv jo tidligere at den gikk til helvete. Det var en uke med alt for mye utfordringer, og jeg hadde ikke planlagt dette godt nok. Fra nå av blir det medbragt mat, som en kriseløsning. Jeg håper derfor denne uka skal gå bedre. Nå vet jeg hvor "svak" jeg kan være, så jeg må bare bli sterkere. Det at man har 8 uker på seg, er både bra og dårlig. Jeg er redd underbevistheten min tenker at det er tross alt 8 uker. Jeg har god tid, så hvis det går litt galt, har jeg tid til å rette det opp.
Jeg har ikke tenkt det egentlig, men kanksje det ligger noe sånt langt bak en plass. Det er også sommer, så det er automatisk mere samlinger til diverse ting og tang. Men, denne uken skal det gå bedre, også skal det fortsette sånn de neste ukene som er igjen. 8 uker er kanskje lenge, men de kan jammen gå fort!

Vekt start : 123,3
BMI :         44.22

Vekt uke 2: 119 
BMI :         42.67

- 4,3 kg

Jeg var sikker på at jeg hadde gått opp, men jeg har gått ned 800 gram... Tenk så mye er det kunne blitt, om jeg ikke hadde driti meg så ut. Jeg har likevel klart halve kravet. Nå har jeg 6 uker til å ta av de siste 4 kiloene. Ny uke, nye muligheter.

_______


Ukens trening ble ikke som jeg heller hadde tenkt. Det var flere dager der jeg ikke fikk til den treningen jeg ville, men jeg satt likevel ikke i ro. Pga fellesferier, gikk planen min i stykke, men satser på han åpner igjen om ikke alt for lenge. Siden jeg kun registrerer gåturene mine med runkeeper, er det kun dette som er registrert:

Trening uke 2

110712

Tid: 01.30.17

Avstand: 7.27 km

Kalorier: 939

160712

Tid: 01.18.05

Avstand: 6.91

Kalorier: 1179


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar