torsdag 12. juli 2012

Jeg får ikke sove

Klokken er faktisk overn TO! Her ligger jeg enda, våken som bare det... Eller, er jeg egentlig det. I grunnen er jeg sinnsykt trøtt, men det hjelper vist ikke på søvnen min. Føler jeg har gjort alt jeg kan gjøre på en Ipad, men ingenting fungerer. Jeg tror jeg har litt mye tanker i hodet. Får jeg spist riktig, får jeg trent nok, vil jeg klare å ta av det jeg trenger?.? Jeg er jo på god vei. Har nesten tatt av halve kg-kravet på en uke, men likevel er det noe som gnager. Det vil vel alltid være det. Det vil nok alltid dukke opp nye ting underveis. Enten det handler om før, under eller etter operasjonen, vil det stadig komme spørsmål. Ikke alle kan bli besvart engang.

 Jeg tenker nok mest på at jeg mest sannsynlig må reise alene. Syns det er en litt kjip tanke. Ville helst hatt med meg noen, men mannen må nesten være hjemme med ungen. Klarer seg ikke akkurat alene. Dessuten må han jo jobbe. Det er fremdeles en stund til, så jeg vender meg vel til tanken etterhvert.

 Jeg gruer meg ikke noe særlig til operasjonen.... Enda!!!! Det kommer vel det også når det nærmer seg. Ganske normalt vil jeg tro :-) jeg prøver å tenke litt fremover, på de positive tingene. Jeg gleder meg masse til sydenturen neste sommer, med mamma og søstrene mine. Går alt etter planen, blir det syden tur med mann og barn også, men det må vi nok bare se på.

 Huff, jeg får vel prøve å sove igjen. Har et barn jeg har lovet busstur imorgen. Buss, fly og tog er virkelig det store. Imorgen blir det derfor busstur for å kjøpe inn det vi trenger til bursdagen. Vet det er en som gleder seg, for vi skal reise kjapt etter vi hAr stått opp, så det er bare å sove nå! Særlig.... God natt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar