tirsdag 10. juli 2012

Første uka

Da var første uka på knekkebrødkuren unnagjort. Det har vært en litt hard uke, samtidig som det har gått helt greit. Det har vært selskaper og andre ting som har gjort at jeg blir satt på prøve. På søndag gikk det helt galt. Vi skulle i selskap, vi ble lenger enn vi skulle, så det ble bde kake, is og pizza. Hadde litt dårlig samvittighet da ja!

Det har blitt litt av ting det ikke skulle blitt noe av, men jeg har likevel vært flink. Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle klare meg 100% på kuren, den første uka. Det er helt nytt, og den er hard. Har kjent mye på suget etter noe godt. Det trenger ikke være søtt, men jeg har stadig hatt lyst på noe. Noe jeg ikke vet helt hva er, men ett eller annet. Frustrerende vettu!

Maten er det igrunnen ikke så mye å klage på. Jeg føler jeg spiser alt for mye mat. Jeg har kuttet ut 3 knekkebrød pr dag, for å se om det hjalp. Jeg ble rett og slett kvalm av all maten. Det gjorde jeg ganske fort, og jeg har klart meg bra. Ikke i dårlig humør pga lite mat, ikke konstant sulten, og ikke har jeg for lite energi.

Frokosten skal bestå ca av:

1-2 grove knekkebrød
1 glass juice eller en frukt
Grønnsaker i fri mengde
vann, kaffe eller te uten sukker og melk.



Iløpet av dagen skal du ha 1 knekkebrød med:
Cottage cheese med grønnsaker
Go og mager leverpostei
Makrell i tomat

Så, siden jeg spiser kun tre knekkebrød til dagen, er det disse tre påleggene som går. Skal være ærlig å si at CC ofte blir byttet ut med leverpostei eller makrell. Vann med isbiter, det er nesten et MUST til maten.

Jeg går inn i uke nr 2, med enda større mot. Er jeg flink hele uken, skal jeg heller kose meg LITT på lørdagen. Det finnes mange former for lørdagskos, det er bare å velge de med omhu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar